Avatar billede ingridsworm Nybegynder
13. juli 2001 - 16:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

WinOnCD

Jeg har installeret WinOnCD fra CeQuadrat-programmet. Til brænding har jeg også PlexTools, som jeg hidtil har haft held til at brænde nogle få CD´er på. Men pludselig er den blevet helt uhørt langsom, dvs. 2 tracks ud af 24 på 2 timer, hvilket ikke er til at leve med.
WinOnCD-brænder faciliteterne kan ikke åbnes mere, idet jeg får meldingen: Programmet har udført en ulovlig handling. Jeg har prøvet at fjerne installationen og installere igen, men samme fejlmelding.
Spørgsmålet går du på, om jeg bør installere windows igen efter al dette for også at få Plexwriter til at arbejde optimalt igen ? Kan det være et windows-spørgsmål over hovedet ?
Avatar billede makse Nybegynder
13. juli 2001 - 16:09 #1
Afinstaller alle dine brænderprogrammer, og prøv så med Nero istedet for.
Nero kan du hente på www.ahead.de
Avatar billede sting Nybegynder
13. juli 2001 - 16:28 #2
Hvilken version er det du har installeret?
Avatar billede mal Nybegynder
13. juli 2001 - 18:35 #3
SLET PlexTools .. den virker hver gang
Avatar billede ingridsworm Nybegynder
13. juli 2001 - 22:28 #4
Min WinOnCD er version 3.7 !
Jeg har downloaded Nero 50, men skal betale 49 $ for den. Det vil jeg simpelthen ikke.
Jeg har hidtil hørt godt om Plextools, så hvorfor nu opgive dem helt ???!!
Vi får se - til i morgen .
Avatar billede mal Nybegynder
16. juli 2001 - 06:14 #5
FORDI PLEXTOOLS ER NOGET LORT I FORHOLD TIL BRÆNDEPROGRAMMERNE ... DET SKABER KONFLIKTER ... OG GØR IKKE EN SKID GAVN.
Avatar billede sting Nybegynder
16. juli 2001 - 18:03 #6
Rolig nu, mal brug dit sprog lidt pænere.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. juli 2001 - 21:33 #7
Nu ved jeg ikke hvilken Plexwriter du har, men der er nogen af dem der er små problemer med.....
Se selv efter her:
http://www.ntcompatible.com/pb.shtml
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. juli 2001 - 23:01 #8
tak for point