Avatar billede sorenp Nybegynder
07. oktober 2009 - 10:57 Der er 1 løsning

Photoshop: Ikoner og logo

Opgaven går ud på at lave nogle forholdsvis simple ikoner samt et logo til en hjemmeside hvor billedet leveres af mig, således at der kun skal tilsættes tekst og evt. effekter.
Priside står i punkt 5.

1) Ikoner:

Størrelse 134x53 (BxH) pixel

Hvert ikon har sin egen tekst:
Andet
Boganmeldelse
Fixed Limit
No Limit
Raket
Strategi
Turnering
Omaha
Program
Heads up
Forklaring
Status

Baggrundsfarve: #4C5EA8
Skriftfarve: #FF0033 (må ændres/skal ændres hvis det ikke er letlæseligt med denne farve) - eller lign. farve som gør at det er letlæseligt at se teksten på ikonet.
Ikonerne må meget gerne laves så det midterste af ikonet er baggrundsfarven, som ligesom fader ud i afrundende kanter som slutter i hvid, således at området hvor der blå farve ses er ovalt, hvis det er muligt.
Skrifttype: Verdana
Skriftstørrelse: Samme skriftstørrelse på alle ikoner - vælges ud fra den største skriftstørrelse "Boganmeldelse" kan stå med hvor det ser pænt ud (så lav den først)

Ikonerne kommer til at være placeret på hvid baggrund.
Photoshop filer + ikoner i .jpg format skal overdrages.

2) Sidelogo:
Størrelse: max 1024 x max 400px (mindst 600x300)
Farver: Valgfri - dog skal logoet have hvid baggrund.
Tekst: Skal indeholde sitet domænenavn og et slogan - ellers valgfri brug af skriftstørrelse/skrifttype/effekter så længe det ser pænt ud.
Billede: Skal indeholde et billede som jeg sender til dig og har køb rettighederne til. Billedet er stort nok så skal nedskaleres.
Yderligere: Logoet skal have billedet til venstre og så domænenavnet og sloganet til højre.

Photoshop filer + logo i .jpg og .png skal overdrages.

3) Derudover skal laves et rent hvidt billede som har samme højde som logoet x 50px som afleveres i .jpg, .gif og .png.

4) Domænenavn og slogan oplyses efter at jeg har fundet en interesseret person.

5) Penge skal der til - havde forestillet mig 300 kr. incl. moms.

6) Når du har modtaget betaling har du samtidigt overdraget rettigheder til billederne til mig.

7) Kontaktinformation - send intern besked eller upkeep-at-gmail-dot-com
Avatar billede sorenp Nybegynder
08. oktober 2009 - 08:29 #1
Så er det ordnet.