Avatar billede hvorerminkage Nybegynder
06. oktober 2009 - 19:46 Der er 10 kommentarer

Feedback på ny hjemmeside

Hej alle,

Min makker og jeg er lige kommet ud med en ny hjemmeside og et forholdsvist uberørt koncept her for et par dage siden, og vil meget gerne have noget feedback på siden.

www.telefonfis.nu

Siden indeholder, som I kan se, telefonfis som kan uploades af brugere men høres af alle. Nu er tråden jo oprettet under design, så vil da lige høre først og fremmest hvad I siger til designet? Jeg er ikke eksperten på det område, da jeg har stået for koden på siden i stedet.

Men vil meget gerne have noget konstruktiv kritik, ikke bare "barnlig", "dum" etc.

På forhånd tak

Venlig hilsen
www.telefonfis.nu
Avatar billede pkc Nybegynder
06. oktober 2009 - 19:49 #1
Orange er for mine øjne en dum tekst farve på den mørke baggrund.

Læg banneret i toppen op over selve dit logo -

Per
Avatar billede hvorerminkage Nybegynder
06. oktober 2009 - 19:59 #2
Vi har hørt flere snakke om det banner i toppen, så vi overvejer i øjeblikket hvad vi gør ved det - men kunne jo være dit forslag kunne være en mulig løsning.

Med hensyn til farverne er det meget blandet feedback vi har fået, nogen kan li' det, andre kan ikke. Så det er nok en smagssag, men vi ender nok med at køre nogle afstemninger rundt omkring inden vi tager endelig beslutning om eventuel ændring af farverne ;)
Avatar billede pkc Nybegynder
06. oktober 2009 - 20:05 #3
Prøv at ændre tekstfarven til hvid (hvor du kan) og sort hvor hvid ikke kan bruges - så skal du se så er der nok ikke både for og imod

Det er fint nok med orange til "klik her" - "drej her" o.lign.

per
Avatar billede -flow- Nybegynder
08. oktober 2009 - 22:18 #4
Jeg synes også at reklamebanneret skal være over logoet, og nu da det handler om telefonfis synes jeg der mangler noget sjovt at se på.. Måske kunne i lave jeres eget banner?
Avatar billede mikaelch Novice
20. november 2009 - 09:53 #5
lav en normale kontakt side med kontakt formular så vidst folk sider ved en offentlige computere kan de også skrive til dig , jeg har ikke instralleret out look express på min computere , så det var lidt svært at kontakte dig , for mig .
Avatar billede alexander_j Nybegynder
27. februar 2010 - 02:17 #6
Meget mørk og firkantet side, med tendens til meget scroll

Jeg ville foretrække lysere farver og at der enten blev arbejdet med nogle skrå linjer eller runde kanter.

Telefonfis boksene fylder for meget i højden, og det ville være en fordel med lavere bokse, hvor man eventuelt kun kunne se en del af beskrivelsen på, men som kunne udvide sig ved fx mouseover.

Jeg er vild med jeres måde at gøre "beskrivelse" til en del af boksen - det er godt tænkt.

Det er fint med en forrige-næste forneden, men det ville være endnu bedre, hvis man også kunne se hvor mange sider der var i alt, og hvilken side man var på.

I er inkonsekvente i jeres brug af stort begyndelsesbogstav.
Avatar billede hvorerminkage Nybegynder
27. februar 2010 - 10:24 #7
alexander_i:

Vi er i øjeblikket ved at kigge på et totalt re-design af siden, så det er i hvert fald noget vi vil tage op til overvejelse.

Med hensyn til begyndelsesbogstav har vi forsøgt at holde al tekst småt hele vejen igennem. De eneste steder med stort begyndelsesbogstav skulle meget gerne være unikt/brugerstyret indhold som f.eks. kommentarer, beskrivelse og titler på telefonfis.

Tak for den konstruktive kritik ;)
Avatar billede alexander_j Nybegynder
27. november 2010 - 11:11 #8
lukke?
Avatar billede pkc Nybegynder
24. juni 2011 - 14:44 #9
Lukket
Avatar billede pkc Nybegynder
21. november 2012 - 08:26 #10
Lukket?