Avatar billede lurkian Nybegynder
05. oktober 2009 - 23:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sletning af Vista.

Jeg er den " heldige" ejer af en Fujitsu Amilo pa 2510.

Da jeg fik den lå der Vista på og det kunne jeg godt tænke mig at erstatte med Xp..  men nogen siger át det slet ikke er muligt pga grafikkortets og motherboardet kun kan køre Vista??

Håber der er en derude der kan råde mig her.
Avatar billede ptj_11 Forsker
06. oktober 2009 - 00:05 #1
Prøv at gå¨på Fujitsus hjemmeside, og se, om modellen understøtter Vista som styresystem.
Dette gør du ved at søge drivere til din maskine. Hvis du kan finde drivere til alle enheder på maskinen, beregnet til styresystem Win XP, så kan du roligt rasere din HD, og derefter installere XP.
Hvis ikke du kan finde drivere beregnet for styresystem WIn XP, så må du leve med din Vista.
Du kan dog håbe på, at der bliver udviklet drivere, der understøtter Win 7. Det kan måske også være, at de eksisterende drivere beregnet for Vista, også vil kunne fungere med Win 7.
Det ved jeg ikke nok om, men det er da ikke utænkeligt.

Hvis det sidste er tilfældet, så ville jeg ikke betænke mig. Efter hvad jeg har set til Win 7 for nuværende, så er det et kæmpe fremskridt i forhold til Vista.

/ptj_11
06. oktober 2009 - 06:39 #2
http://www.eksperten.dk/spm/817156 ->

Der er ikke seriøse/korrekte driverpakker til det GAMLE XP - kun Vista i skrivende stund!!!

---

Se også ved http://www.vistaguide.dk/
Avatar billede lurkian Nybegynder
06. oktober 2009 - 12:17 #3
Mange takker for info .. jeg afventer og ser om win 7 kommer med noget jeg kan bruge)
05. december 2010 - 10:34 #4
(Skal du vide mere ?)
Avatar billede lurkian Nybegynder
05. december 2010 - 13:36 #5
Nej det var perfekt mange tak)))
05. december 2010 - 14:03 #6