Avatar billede troels_p Nybegynder
01. oktober 2009 - 17:41 Der er 1 løsning

Enkelte tabs får ikke forbindelse

Hej,

Kører IE8 på Win7. Jeg har et lidt mystisk problem.

Det er kun hvert andet tab i IE der kan få forbindelse, de andre står bare og søger efter webstedet, men finder intet. Det samme hvis jeg åbner et link der åbner i et nyt tab - ingen forbindelse - kopierer jeg linkadressen, åbner et nyt tab, og indsætter adressen, virker det fint.

Jeg har prøvet at rydde IE-indstillingerne, uden det gav nogen ændring.

Jeg har pt. ikke nogen antivirusløsning der kan blande sig.

Firefox virker fint.

Nogle forslag?

Troels
Avatar billede troels_p Nybegynder
20. august 2010 - 16:03 #1
Formatterede.