Avatar billede medova Nybegynder
30. september 2009 - 21:39 Der er 1 løsning

Fejl 1072885581 ved afspilning på bl.a. DR.dk

Først: JA, jeg har set alle tråde om emnet, både her og på andre fora - de mulige løsninger giver bare ikke resultat her.

Problem: Jeg vil streame fra dr.dk og får fejlen:
"Der opstod en fejl(fejl:1072885581)
WMP kan ikke afspille denne fil. Opret forbindelse til internettet... osv."

Jeg bruger XP, Wimdows Firewall og WMP11.
I WMP har jeg sat flueben i Funktioner - Indstillinger - Afspiller: Opret forbindelse til internettet (tilsidesætter andre kommandoer)...

Den løsning som i-mox giver her http://www.eksperten.dk/spm/772607 virker heller ikke. Der er stadig opgivet 2 WMP i listen under Internetindstillinger - Programmer: Administrer...
Den ene af disse har lov til at spille fra dr.dk - virker stadig ikke når kun denne er aktiveret.

Nogen der har andre gode bud?
Avatar billede medova Nybegynder
01. oktober 2009 - 08:55 #1
Det er løst - havde et program installeret, som jeg skulle bruge til at oprette forbindelse til nettet her i tyskland. Programmet, "Alice", har ikke gjort andet end at skabe netværksproblemer, så jeg kun kunne bruge internet explorer med mindre jeg oprettede forbindelse gennem Alice - der var simpelthen ikk noget alternativ - udover at bruge Safari, selvfølgelig.
Nu er jeg så flyttet, så bruger ikke længere samme udbyder og kunne derfor slette Alice - sekundet efter virkede DR's player.
SÅ: Hold Jer fra Alice :)