Avatar billede Banjomand Nybegynder
30. september 2009 - 12:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Printeren, vil ikke med en trådløs router < HP Photosmart 7660 / dlink 650 >

Som jeg nævner her, er min router nyindkøbt, og jeg syntes ikke at der står tilstrækkeligt omkring printeren.
Der er nemlig et usb stik på routeren, som var med til at jeg købte den. Så den bærbare og den stationær pc, kunne bruge den samme printer.

Den bærbar pc og stationær pc,  har deres navne. Så jeg har prøvet at taste først den ene på listen og herefter den anden.  Men negativt. Ingen print.

Hvis der er én som lige ved hvorledes?
Vil det være fedt.

Banjomanden
Avatar billede Asmi Nybegynder
30. september 2009 - 19:13 #1
Skal lige være sikker på at jeg har forstået spørgsmålet korrekt.

Du har altså tilsluttet printeren til routeren via USB, og prøver at connecte til den på fra dine computere?
Avatar billede Banjomand Nybegynder
03. oktober 2009 - 10:13 #2
Hej Asmi
Ja, det er korrekt. Havde fået forklaret at når man isatte usb stikket på på routeren, kunne man benytte de fleste pc´r i nærheden. Men det virker ikke, der skal mere til åbenbart.
Men jeg har nu fundet ud af at hvis man isætter den i een pc. Så ville man bedre kunne bebytte sig af den via at "dele"
porten med de andre pc´r! Jeg ved bare ikke hvordan?
Mvh,. Banjomand
Avatar billede Banjomand Nybegynder
05. oktober 2009 - 11:31 #3
Har løst det selv. Det handler om at følge vejledningen fra hjælp,under at dele.