Avatar billede gooz Nybegynder
27. september 2009 - 17:44 Der er 1 løsning

Joomla på IIS 7

Hej Exp

Jeg har fået installeret Joomla på en Windows server 2008 med IIS 7 og alt hvad der hører til.

Jeg kan sagtens få Joomla til at fungere, men den kommer tit med nogle fejl, som f.eks. når jeg sletter en menu med tilhørende sider. Det er oftest denne fejl som kommer:

PHP Notice:  Trying to get property of non-object ...Joomla\administrator\components\com_menus\models\menutype.php on line 201

Hvad kan dette skyldes ?
Avatar billede bmpi Nybegynder
27. september 2009 - 18:55 #1
Det er en kendt fejl, når man kører Joomla på IIS. Microsoft har ikke implementeret PHP understøttelse helt godt nok endnu til at det kører lige så godt som på Apache.

Anywho, fejlen gør ikke noget, og du kan bare slå visningen af den fra. Det gør du ved at ændre følgende i php.ini:

error_reporting = E_ALL

til

error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE