Avatar billede anders_cp Nybegynder
24. september 2009 - 19:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Finde javascript-fejl

Hejsa
Jeg bruger:
Visual Studio 2005
c#
Internet Explorer.
Jeg får en intetsigende javascript-fejl i IE,
Detaljer om fejl på websiden

Brugeragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; InfoPath.1; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Tidsstempling: Thu, 24 Sep 2009 17:15:03 UTC

Meddelelse: Strengkonstanten er uafsluttet
Linje: 286
Tegn: 88
Kode: 0
URI: http://localhost:8080/Admin/SPpartners/PriceAggreement.aspx

Bruger jeg "vis kilde" og går ned til linje 286 bliver jeg ikke en pind klogere :-(
Linje 286:
                <td title="MenuID: 156"><table class="MainMenuItemCssClass" id="ctl00_ExtranetMenu1_MenuMaini40" cellpadding="0" cellspacing="0" border="0" width="100%" onmouseover="if (document.readyState == 'complete') aspnm_updateCell('over', 'ctl00_ExtranetMenu1_MenuMaini40', 'MainMenuItemCssClassOver', null, null, 'ctl00_ExtranetMenu1_MenuMain_icon_10');if (document.readyState == 'complete') aspnm_itemMsOver('ctl00_ExtranetMenu1_MenuMaini40', 'ctl00_ExtranetMenu1_MenuMaing41', 'rightdown', 0, 0, 0, null);" onmouseout="if (document.readyState == 'complete') aspnm_updateCell('out', 'ctl00_ExtranetMenu1_MenuMaini40', 'MainMenuItemCssClass', null, null, 'ctl00_ExtranetMenu1_MenuMain_icon_10', '../../Images/SubMenuArrow.gif', null, null, 'MainMenuItemCssClassOver');if (document.readyState == 'complete') aspnm_itemMsOut('ctl00_ExtranetMenu1_MenuMaini40', 'ctl00_ExtranetMenu1_MenuMaing39', 'ctl00_ExtranetMenu1_MenuMaing41', 0, null);" onmousedown="if (document.readyState == 'complete') aspnm_updateCell('down', 'ctl00_ExtranetMenu1_MenuMaini40', 'MainMenuItemCssClassDown', null, null, 'ctl00_ExtranetMenu1_MenuMain_icon_10');" onmouseup="if (document.readyState == 'complete') aspnm_updateCell('up', 'ctl00_ExtranetMenu1_MenuMaini40', 'MainMenuItemCssClassOver', null, null, 'ctl00_ExtranetMenu1_MenuMain_icon_10');" onmousemove="return false;" ondblclick="return false;" onclick="aspnm_hideAllGroups();document.location.href='/Intranet\SP-Internt\Arbejdsmiljoe\APV\';">

hvordan debugger og retter jeg fejlen?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. september 2009 - 19:45 #1
Javascript strengen

  '/Intranet\SP-Internt\Arbejdsmiljoe\APV\'

skal være

  '/Intranet\\SP-Internt\\Arbejdsmiljoe\\APV\\'

...eller, hvis det giver mening med de andre skråstreger:

  '/Intranet/SP-Internt/Arbejdsmiljoe/APV/'
Avatar billede anders_cp Nybegynder
24. september 2009 - 20:16 #2
Dvs. at man godt kan regne med fejlmedd. fra ie?
Linje: 286
Tegn: 88

ved at vise "vis kilde"?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. september 2009 - 20:59 #3
Jeg mener den kan vise een ved siden af, sommetider.
Avatar billede anders_cp Nybegynder
24. september 2009 - 21:14 #4
Det virkede ihverfald og jeg er super-glad for at jeg - sommetider - kan finde fejlen på denne måde.

1000 tak for din hjælp (og jeg snupper selv pointene ;) )