Avatar billede TheJoker Juniormester
24. september 2009 - 16:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre farven på SELVE kalenderen ik en kalender opgave.

Jeg har nu prøvet og google det her og det eneste jeg kan finde er
http://www.howtogeek.com/howto/microsoft-office/overlay-calendars-in-outlook-2007-like-google-calendar-does/ hvor den nederste post er at man skal oprette en del og få de farver man så vil have.. Hmm synes jeg ikke holder.
Men er der nogen der måske kender til noget hvor man kan?
Avatar billede lx2ba Novice
24. september 2009 - 18:24 #1
Office 2007?
Indstillinger> Indstillinger (faneblad)> Kalenderindstillinger> Standardfarve
Vælg den ønskede klik OK - og OK.
Bundfarven skifter for hveranden måned (i månedsindstilling, hvor ændringen ses mest).
Avatar billede TheJoker Juniormester
24. september 2009 - 22:47 #2
Nu er det kun for alle jeg kan vælge det..
Men jeg har 2 kalendere jeg bruger og der ville jeg godt kunne ændre til de farver jeg vil vælge der nu skulle være og vælge imellem. Her kan jeg kun vælge at alle skal være ens.. Det gider jeg ik lige.. :(

Men tak ellers kendte lige godt den del.
Avatar billede TheJoker Juniormester
30. oktober 2009 - 13:56 #3
Lukker
Avatar billede lx2ba Novice
02. november 2009 - 14:02 #4
I anden anledning har jeg været i Outlook hjælp, og faldt over denne artikel:
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HA100309761030.aspx#2
Kunne det måske være noget af det, som du søgte? (afsnittet: "Ændre baggrundsfarven")