Avatar billede ankerhugo Nybegynder
23. september 2009 - 23:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke bruge IE8

Efter opgradering fra IE7 til IE8 er det ikke muligt at komme på internettet via IE8..IE7 kan ikke downloades..Vil hele tiden videre til IE8
Norton fortæller "identifikation i fare"
Bruger Windows XP Sp3
Normalbrowser er Google crom og Firefox

Nogle gode råd efterlyses
Vh
Anker
Avatar billede vejmand Juniormester
23. september 2009 - 23:43 #1
Du kan evt. lave en systemgendannelse fra før du installerede IE8:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.

Det er selvfølgelig ikke den mest geniale løsning, for din computer burde jo virke med IE8.
Men du burde kunne komme på internettet igen.....
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
24. september 2009 - 17:09 #2
Ok vejmand
Jeg bruger normalt ikke IE8 men Google crom og Firefox men der er nogle situationer hvor det er påkrævet at bruge IE8 f.eks. Eurosport Player.
Jeg prøver systemgendannelse
Tak fra
Anker
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
25. september 2009 - 23:23 #3
Hej
Jeg har så prøvet systemgendannelse uden nogen virkning.
Har så prøvet at afinstallere IE8 totalt fra PC.
Herefter downloaded skidtet igen med nøjagtigt samme resultat.
Når jeg bruger Google crom og har haft en genstart af PC kommer der en melding på væektøjslinien at Internet Explorer har forsøgt at blive min standardbrowser.
Mon det hænger sammen ????
Vh
Anker