Avatar billede 8718 Juniormester
23. september 2009 - 21:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Findes der en expert i Aspose til .NET (excel)

Jeg ved absolut intet om .NET, men jeg skal levere nogle excel-data i Aspose.

Det driller mig, og jeg har brug for hjælp.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. september 2009 - 00:20 #1
Aspose.Cells ?

Kan du ikke bare bruge OLE DB eller VSTO eller Excel COM komponenter ? (jeg antager at du bruger Windows)

Men naturligvis hvis du er helt blankt gør det jo ikke nogen forskel.

Hvis du har noget kode, så vis det og forklar hvad problemet er, så kan vi sikkert guide dig.
Avatar billede 8718 Juniormester
25. september 2009 - 21:37 #2
Korrekt - Aspose.Cells

Jeg er ved at lave et excel-regneark, som skal læses/forståes af Aspose.Cells.

Det giver mig mange problemer, da det har vist sig, at der er en del excel-funktioner, som ikke understøttes af Aspose.

F.eks. sum.hviser(). Denne har jeg dog fået løst med lidt hjælpekolonner og andre formler.

Men jeg kom ikke meget videre, for nu er den gået i stå, i denne formel:

=+MINDSTE(INDIREKTE(Input!$C$2 & "!AS:AS");RÆKKE(1:1))

Iflg.  Aspose kan jeg godt bruge funktionerne mindste, indirekte og række. Men ikke desto mindre, kan den ikke forstå denne formel.

Formlen henter en værdi i arket input celle 2. Denne værdi er navnet på det ark, hvor jeg skal bruge det mindste tal som findes i kolonnen AS.

Har du nogen ide til, om det er formlen den er gal med, eller om det er noget helt andet. (Formlen regner og virker som den skal i et almindeligt regneark).
Avatar billede arne_v Ekspert
26. september 2009 - 01:11 #3
Jeg er mere C# kyndig end Excel kyndig, så her må jeg nok melde pas.
Avatar billede 8718 Juniormester
10. januar 2010 - 00:45 #4
Jeg lukker