Avatar billede bugger2 Nybegynder
23. september 2009 - 09:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IE8 kommer med JavaScript advarsel

Advarsel i IE8
Hej
Jeg har en hulens masse websider som alle har en Javascript funktion der gør det at når brugeren klikker på en knap på siden bliver data fra et felt kopieret ind i udklipsholderen. Helt konkret er det tale om telefonnumre der kopieres til brug i andre apps. Problemet er nu at efter en masse brugere har opdateret til IE8 kommer der en sikkerhedsadvarsel :

Vil du tillade, at denne webside får adgang til udklipsholder?
Hvis du tillader dette, kan websiden få adgang til udklipsholder og læse oplysninger, du har kopieret eller klippet for nylig.
Tillad    Tillad ikke

Hvordan kommer jeg af med den sikkerhedsadvarsel?

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">

function Tlf()
{
Tlftext.innerText = copytlf.innerText;
Copied = Tlftext.createTextRange();
Copied.execCommand("Copy");
}
</SCRIPT>

Tak for svar, venner
23. september 2009 - 09:52 #1
(Hvad med at blive i den oprindelige tråd -> http://www.eksperten.dk/spm/887385 ?)
Avatar billede bugger2 Nybegynder
23. september 2009 - 13:00 #2
lukker