Avatar billede M-F-R Nybegynder
22. september 2009 - 09:26 Der er 8 kommentarer

Grafikkort LARMER!!!

Jeg har lige haft genstartet min computer med formatering og hvad det nu indebærer.
Mit problem er så at så snart den kommer ind i selve Windows (Vista) starter mit grafikkort med at køle og støje vel og mærke uden det har været udsat for noget form for belastning.

Jeg har slået alt visuelt fra, men det er stadig samme historie.

Min computer er ikke noget monster bare en:

HP a6133
Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz
2gb Ram
GeForce 8600GT 512 MB GDDR2 memory

Hvad kan det skyldes?
er mit grafikkort ved at dø eller...??

HÅber i kan hjælpe.
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. september 2009 - 09:29 #1
Du har instaleret bundkortedrivere og grafikdrivere ?

Har du enheder med gule udråbstegn i enhedshåndteringen ?

Du er helt sikker på at det er grafikkortet og ikke CPU køleren ?
Avatar billede M-F-R Nybegynder
22. september 2009 - 09:43 #2
ingen udråbstegn nej. det hele er opdateret.
og har lige dobbelt tjekket det er blæseren på grafikkortet der kører for fuld damp.
Avatar billede M-F-R Nybegynder
22. september 2009 - 10:08 #3
Nogen der kan hjælpe??
Avatar billede jonner40 Nybegynder
22. september 2009 - 10:11 #4
Har du hentet den nyeste driver fra Nvidia
http://www.nvidia.com/object/win7_winvista_32bit_190.62_whql.html

ellers kan du prøve at just. rpm med rivatuner http://www.guru3d.com/index.php?page=rivatuner
Avatar billede M-F-R Nybegynder
22. september 2009 - 10:24 #5
Så spiller det... Super!!! Mange tak :)
Avatar billede jonner40 Nybegynder
22. september 2009 - 10:27 #6
Velbekommen
Avatar billede jonner40 Nybegynder
22. september 2009 - 15:28 #7
Hvis du lige godkender mit svar i #6 så kan vi få lukket spørgsmålet :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2009 - 14:24 #8
m-f-r - du var sidst på eksperten d. 25/9 kl. 11:08, men du accepterede ikke svaret her...

Husk at uddele de lovede point...