Avatar billede candymaniac2 Nybegynder
21. september 2009 - 20:32 Der er 2 kommentarer

pc genstarter

Problemet er:
efter opstart, genstarter pc'en. Uanset om jeg vælger normal start eller fejlsikret tilstand. den når aldrig så langt som til skrivebordet. jeg har prøvet at køre instalations CD'en til vista for at reparere vista, men der sker det ,at den efter et minuts tid går i stå og så genstarter pc'en igen.
Avatar billede kgkg Nybegynder
21. september 2009 - 21:19 #1
Tjek RAM

Tryk F8 mange gange når din computer starter, så du kommer ind i bootmenuen, og vælg memory diagnostic tool

Tjek Harddisk for fejl med chkdsk /f/r
Avatar billede jonner40 Nybegynder
22. september 2009 - 15:12 #2
Har du lige inst vista sp1 ?
og hvilket mærke er komputeren og nr ?