Avatar billede mal Nybegynder
21. september 2009 - 17:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Finde de spørgsmål hvor man har point ude

Hej

Jeg har åbenbart 400 + 30 point ude ...

Jeg har oprettet 2 spørgsmål i dag ekskusiv det her ... hvor jeg har brugt 200 point ... men de sidste 200 hvor er de fra?

Er der en nem måde at se det på - mest for at få dem lukket eller evt. givet point.
Avatar billede mal Nybegynder
21. september 2009 - 17:49 #1
Flot jeg har fundet det ...

http://www.eksperten.dk/spm/872524

Der er en funktion ... som hedder opretttede spørgsmål

Spørgsmålet lukkes.
Avatar billede mal Nybegynder
21. september 2009 - 17:52 #2
Det er under min profil ... oprettede spørgsmål findes ... hvor man kan via farvekode se om spørgsmålene er accepteret.