Avatar billede caspersch Nybegynder
19. september 2009 - 21:40 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvordan skaber jeg mere tillid til mit produkt

Jeg tilbyder følgende:
http://freelancephp.dk/seo/

Hvordan kan jeg skabe mere tillid til det - at det ikke ødelægger folks hjemmesider o.s.v.?

Hvad skulle være opfyldt, for du vil gøre brug af det?
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2009 - 22:01 #1
Et mere øjevenligt design ville nok hjælpe. Det nuværende er lidt kedeligt.
Avatar billede jimmydk Nybegynder
19. september 2009 - 22:16 #2
Din indledende txt ville jeg nok ændre til noget lignende det her.
Eller ihvertfald lige få fjernet tastfejl og manglende mellemrum.

Og så ville jeg bruge det samme design som du har på resten af sitet.
Og så få så hurtigt som muligt få nogle referencer på.!
Så kan det godt være du skal finde nogle du kan tilbyde at gøre det gratis for, mod en udtalelse du kan have under dine referencer. ;-)

Ønsker de at optimere deres online markedsføring, men ønsker at outsource den. Så lad os gøre det for dem.
Vi tilmelder deres website til 100 danske linkkataloger, hvor hvert link får sin egne unikke beskrivelser og titler. Disse vil selvfølgelig være optimeret til deres website, således der hentes det mest optimale udbytte.

Vi sørger for tilmeldingen normalt over 30 dage, for at de nye backlinks etableres i et normalt tempo. Dette er med sikre at udbyttet ikke mindskes ved en for hurtig oprettelse.

For at sikre at vores kunder opnår det forventet udbytte, benytter vi kun SEO venlige linkkataloger der ikke benytter REDIRECTS.
Vores database med linkkataloger som er SEO venlig, opdateres konstant så vi kan sikre os at deres website tilmeldes de steder hvor det er optimalt.

Når deres website er tilmeldt og oprettet hos 100 linkkataloger, vil de modtage en rapport hvori der er en detaljeret oversigt over benyttet linkkataloger, titler og beskrivelser.

Denne ydelse leveres for kr. 1299,00 ekskl. moms
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2009 - 18:29 #3
jimmydk, du er godt nok glad for ordet optimalt :-)
Men derudover har du helt ret. Referencer er altid gode, især hvis det er muligt at verificere dem for kunder, altså links til de sider der er blevet optimerede.
Avatar billede jimmydk Nybegynder
20. september 2009 - 19:23 #4
@ kimsey
Nej det er jeg nu ikke, men ordet optimalt passer godt ind i teksten. Derfor har jeg brugt det, men der kan skrives f.eks. skrive "således at der hentes det bedst mulige udbytte"
Avatar billede caspersch Nybegynder
23. september 2009 - 00:57 #5
Hej igen,

Det er gået stille og roligt, og jeg er oppe på et pænt antal kunder, når de er arbejdet færdi, ligger jeg dem på som refferencer.

Vh. Casper
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2009 - 12:02 #6
Jeg lagde lige mærke til sjovt produkt af sammenblanding af to tekster:

Ønsker I at optimere deres online markedsføring?

Det er da ikke deres, men vores egen markedsføring vi ønsker at optimere :P
Avatar billede caspersch Nybegynder
25. september 2009 - 21:21 #7
Den er fanget! Takker!
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2009 - 12:37 #8
Parat til at lukke?
Avatar billede caspersch Nybegynder
26. september 2009 - 12:46 #9
Der jo ingen svar.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2009 - 16:51 #10
Så beder man de personer man føler har hjulpet en om at lægge et svar. Her kommer et fra mig, hvis du da føler at jeg har hjulpet dig.
Avatar billede hmanback Nybegynder
07. oktober 2009 - 12:06 #11
Jeg er altid lunken over for firmaer der skriver "vi", når det er registreret som enkeltmandsvirksomhed...
Avatar billede caspersch Nybegynder
07. oktober 2009 - 12:29 #12
Hej hmanback,

Det er taget til efterretning, det vil 'vi' :-) få lavet om på. Hvordan vil du foretrække det, hvis det var mit firma, og jeg havde et par studiehjælpere. Hvilken skrive/taleform?

Vh. Casper