Avatar billede esys Juniormester
18. september 2009 - 11:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 Vista fryser

hej eksperter

her på det sidste er min Outlook 2003 begyndt at fryse når jeg  prøver at rette i en mail, som jeg skal til at videresende/besvare. Frysningen opstår gerne når jeg sletter i den gamle mailtekst.

Jeg har læst om andre Outlook-versioner at man kan slette Outbox.dbx filen men denne findes vist ikke i Outlook 2003-versionen - har prøvet at søge og gennemgå de skjulte Microsoft mapper unde "Documents and settings" for både mig som bruger og de andre generelle brugere.

Jeg ved ikke om der er en sammenhæng men fornylig installerede jeg også Microsoft Live Connector.

På forhånd tak for jeres tid
Avatar billede esys Juniormester
18. september 2009 - 11:39 #1
Lige en tilføjelse - har bemærket at den også fryser, når jeg ændrer i modtager adressefeltet på en ny mail
Avatar billede b-and Novice
18. september 2009 - 12:01 #2
Rep. af Office.

Vælg den rigtige udgave.

Office 2002 & 2003
Åben Outlook, Word eller Excel > tryk på > Hjælp > Om Microsoft Outlook > Deaktiverede elementer.
Er der nogen der så aktiver dem igen - og se om det har hjulpet.

Er det ikke løsningen så prøv følgende:
Put din Office CD/DVD i drevet og når programmer popper op - så luk det med i det røde kryds oppe i højre hjørne.
Åben så Outlook > tryk på > Hjælp > Find og ret fejl.
Lad den scanne programmet - og efter scanning genstart.

Office 2007
Åben Outlook > Hjælp > Office Diagnosticering.

Kør scanningen.

Hjalp det?
Avatar billede esys Juniormester
18. september 2009 - 13:57 #3
Tak for forslaget me det hjalp slet ikke.

Jeg afinstallerede dog Microsoft Live-connector og nu fungerer det tilsyneladende ok igen. Eneste minus er at jeg nu ikke kan hente hotmail acounts ind i Outlook til de andre accounts men må logge ind på nettet.

Men måske ikke Microsoft kommer med en ny opdatering som løser problemet.

Lukker hermed tråden
Avatar billede esys Juniormester
01. april 2010 - 20:47 #4
Lukker hermed tråden - Jeg afinstallerede Live-connectoren hvilket løste problemet