Avatar billede SubUnity Nybegynder
18. september 2009 - 09:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

C#-programmør søges til udvikling af software

SubUnity® er et større projekt, der vil ændre den måde, man laver oversættelser i dag. Men vi leder efter udviklere, som vil være med i processen at udvikle vores software. Du vil arbejde tæt sammen med vores andre udviklere, og du vil være med til at komme med ideer til projektet. Vi har et fremragende source control-system, så du altid kan følge med. Du skal have de bedste programmeringsevner og en vis grafisk sans. Vi kan tilbyde de bedste rammer, og alt efter hvor aktiv du er, så er der gode penge at tjene. SubUnity® er som sagt under udvikling, så dette er din mulighed for at være med til at opbygge et firma og se det udvikle sig. Vi spåes en stor fremtid, og vi har flere bestillinger på vores Pro-udgave, som vil være betalingsudgaven. I øjeblikket arbejder vi på vores Lite-udgave, som vil være gratis, og som alle kan bruge frit. Du vil deltage i udviklingen af begge programmer og vil være kontraktbundet under hele processen. Vi kan tilbyde dig et mindre startbeløb, men senere hen er der store penge at tjene.

Vær med til at udvikle et revolutionerende program, som vil ændre den måde man oversætter på i dag.

Med venlig hilsen
Kasper Nielsen, Direktør
SubUnity
Avatar billede SubUnity Nybegynder
18. september 2009 - 21:13 #1
Lukket - vi har fundet den, vi søger.

Med venlig hilsen
Kasper Nielsen, Direktør
SubUnity
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2009 - 13:41 #2
Held og lykke med projektet!

Og så lige en note: Jeg ser umiddelbart ingen grund til at give point for en tråd som denne, så dem kan du måske spare en anden gang :)