Avatar billede hlt Juniormester
15. september 2009 - 15:36 Der er 1 løsning

hente værdi ud af loginkontrol

Hej,
Jeg har et loginview med en AnonymousTemplate og en LoggedInTemplate. I AnonymousTemplate ligger der en login kontrol. Jeg vil gerne have det sådan at når man logger ind med forkert password, skal der sendes en mail. men jeg kan ikke tilgå username tekstfeltets værdi som ligger i login kontrollen. Jeg har forsøgt mig med ctype(loginview("username"),textfield).text) men jeg får en fejl om at feltet ikke eksisterer. jeg kan ikke få lov til at bruge ctype(login.findcontrol("username"),textfield).text). Er der en måde man kan tilgå en kontrol i et login kontrol som igen ligger under et loginview.
Det er nok lidt rodet skrevet men jeg håber det giver lidt mening.
mvh
Henrik
Avatar billede hlt Juniormester
11. december 2011 - 20:05 #1
lukker