Avatar billede laxen71 Praktikant
14. september 2009 - 22:20 Der er 1 kommentar

Smartbase mpc 190

Jeg har en canon smartbase mpc 190, nu har jeg i mellemtiden fået en mac, og så kommer spørgsmålet. De driver jeg har med til den er til xp, men er det muligt at canon har lavet driver til mac os x, eller kan den ikke komme op og køre på en mac ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. september 2009 - 14:24 #1
Du kan altid søge Canons drivere via http://software.canon-europe.com/

Men desværre ser det ud til, at der for MPC190 kun er lavet for Win9x, 2000 og XP...

MPC printerne kører sit eget specielle printsprog, så jeg tvivler stærkt på du finder en erstatningsdriver - så du kommer nok til at undvære dén printer på din Mac.