Avatar billede dehdar Nybegynder
14. september 2009 - 14:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASP.NET ... IIS problemer

Jeg har udviklet en webside, hvor jeg har brugt ASP.NET, Ajax, JS,HTML, CSS og C#. Nu hvor jeg er "færdig" kører det hele perfekt, men ligeså snart jeg publisher det til min IIS, så ser layoutet anerledes ud end det gør, når jeg kører det fra mit IDE.

Jeg koder i .NET 2.0 og kører med samme browser. Nogen som ud fra denne tågede information kan fortælle mig, hvad der muligvis kan have gået galt?
Avatar billede keysersoze Guru
14. september 2009 - 14:19 #1
Det mest nærliggende er at du har indsat en forkert sti til din css-fil så dens style ikke giver effekt.
Avatar billede dehdar Nybegynder
08. oktober 2009 - 22:20 #2
Siden bliver åbenbart kompileret på en anden måde afhængig... når man højre klikker og vælger view source, så er de to ikke identiske.

Smid et svar alligevel. Jeg er kommet udenom problemet ved at tjekke alle de ændringer jeg laver på IIS'en og helt ignorere Visual Studio's egen "webpublisher" et eller andet agtige :P
Avatar billede keysersoze Guru
08. oktober 2009 - 22:29 #3
det lyder lidt halvmystisk og også svært at komme med en nærmere forklaring på - men behold du bare de point.