Avatar billede serverservice Praktikant
12. september 2009 - 15:05 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Billed knap program søges - gratis program søges til at lave thumb knapper

Hej Jeg søger et gratis program til at lave billed knapper til websider.

Jeg har tidligere anvendt et gratis program men kan ikk huske hvad det hed. Det kunne lave skygger og kanter samt roundings på et billede så det ligner en knap -

nogle tips / links ?
Avatar billede nissen2630 Novice
12. september 2009 - 15:22 #1
I både GIMP og Paint.net er det ret let at lave diverse knapper
Avatar billede serverservice Praktikant
12. september 2009 - 15:29 #2
Ok er god til gimp - og kan godt lave et billed med shadow og rounding , men jeg mangler knap egenskab f.x border og evt. mouse over kant ?

tak indtil vidre
Avatar billede serverservice Praktikant
12. september 2009 - 15:33 #3
Jag har fundet en guide her - men vil gerne have et program eller tool til at lave mine standard knapper
http://binnyva.blogspot.com/2006/12/using-gimp-to-make-web-20-buttons-and.html
Avatar billede nissen2630 Novice
12. september 2009 - 15:42 #4
Yep.. og i Paint.net er kan du hente nogle plugin's der giver dig et hav af muligheder.
Avatar billede nissen2630 Novice
12. september 2009 - 15:45 #5
Avatar billede serverservice Praktikant
12. september 2009 - 15:59 #6
Det ville være kanon med et lille program der kan anvende en skabelon for min billedknap - det er egentlig det jeg efterspørger.

Her har jeg lavet min knap ved at editere den manuelt med 4 forskellige funktioner i gimp - det er ret tungt...

Men tak alligevel - lader spørgsmålet stå og ser om der kommer en - easy button creator løsning

Du kan se hvad jeg har lavet på www.islandsgade.dk mvh Dennis
Avatar billede serverservice Praktikant
12. september 2009 - 16:02 #7
Avatar billede jonner40 Nybegynder
12. september 2009 - 19:19 #8
Forskellige på denne side (ikke alle gratis )
http://www.freedownloadscenter.com/Best/free-buttons.html
Avatar billede serverservice Praktikant
12. september 2009 - 19:53 #9
Det gør heller ikke noget hvis det er et købeprogram - det skal bar kunne lave en standard knap udfra billede med , border , shadow,rounding, og gerne med mouseover eller trykknap effekt.
Avatar billede nissen2630 Novice
12. september 2009 - 20:10 #10
Hvis det gerne må være et betalings prg. skulle du se på :
http://www.brothersoft.com/3d-button-visual-editor-1009.html

Det kan vist lidt at alt muligt
Avatar billede serverservice Praktikant
14. september 2009 - 10:50 #11
Tak nissen - det ser godt ud - I må gerne komme med et svar for hjælpen ..Dennis
Avatar billede nissen2630 Novice
14. september 2009 - 11:52 #12
Så får du da et svar...SVAR
Avatar billede nissen2630 Novice
14. september 2009 - 14:39 #13
Hvis du søger på : 3d button under Google billeder kommer der en del screenshots af andre betalings programmer.
Avatar billede serverservice Praktikant
15. september 2009 - 09:22 #14
nogle du/I kan anbefale ?
Avatar billede serverservice Praktikant
16. september 2009 - 19:11 #15
tak for hjælpen ...