Avatar billede RiddleStar Nybegynder
10. september 2009 - 19:00 Der er 2 kommentarer

Problem med installation af Windows 7

Goddag Eksperten.dk

Jeg har et stort problem, jeg har lige skiftet mit windows vista ud med windows 7.
Alt går vellykket til trin 2, og så skal den genstarte for at komme videre, og det går fint nok, men lige når den skal til at igang med at installer, så går skærmen i sort, og jeg kan ikke gøre noget.
Nogen der kender en løsning på dette problem? Har hørt noget om at man skal ind i bios og rodde? Men er ikke sikker på hvor.
Må gerne beskrives så enkelt som muligt :-)

På forhånd takker jeg.

Beklager hvis spørgsmålet er lagt i forkert kategori.
Avatar billede lasbas Nybegynder
16. september 2009 - 22:30 #1
Hvor meget ram har din maskine ?

Har du tjekket for hardwarekompabillitet
med microsoft's upgradeadvisor -->

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15
Avatar billede lasbas Nybegynder
18. september 2009 - 11:26 #2
Har du prøvet en bios update ?

Fejl i trin 2 tyder på bios problemer

Jeg havde selv problemer på trin 2
da jeg installerede win7 på en acer 5320