Avatar billede jih Nybegynder
10. september 2009 - 15:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Proxy vil ikke tillade Steam at blive installeret

Hej,

er der nogen der ved enten om der er en måde at bypasse skolens proxy når jeg skal have Steam installeret, eller om der er en måde at installere Steam uden internettet? altså downloade en eller anden fil til at opdatere Steam med, uden at Steam automatisk søger efter Steam.dll?

Fejlen jeg får er:
steam.exe (main exception): unable to load library steam.dll

Jeg skal vist lige sige at jeg har prøvet at downloade Steam.dll og lagt den i både C:\Windows\System\ og i mappen hvor Steam.exe ligger. Begge får samme resultat: Den spørger efter SteamUI.dll. Når jeg så prøver at downloade den og lægge den i en af de 2 mapper, spørger den efter SteamUI.dll igen.

Nogen der har en anden idé om hvordan jeg kan fikse dette?
Avatar billede jih Nybegynder
10. september 2009 - 19:51 #1
Nå, nu er jeg hjemme og har fået Steam opdateret, men går ud fra at hvis proxyen på skolen blokerer for update, så blokerer den for at spille også.. Er der nogen anden måde at spille LAN med klassens medlemmer?

Jeg har fx set at nogle i klassen spiller single player Left4Dead.. Er der nogen måde vi kan spille sammen på skolen selv om proxyen blokerer?
Avatar billede jih Nybegynder
14. september 2009 - 11:42 #2
anyone?
Avatar billede jih Nybegynder
14. september 2009 - 13:22 #3
Kører det gennem steam support.