Avatar billede spaulsen Nybegynder
09. september 2009 - 20:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

sms udbydere

Har netop opdatetet firmware på min synology nas server.
Det er nu muligt at få den til at sende en sms hvis der f.eks registreres en fejl.
Men nu opstår problemet. For at få den til at sende en sms til sin mobil skal man oplyse Brugernavn, adgangskode og indtaste en såkaldt sms-url som man for oplyst af sin sms-udbyder.
Jeg har haft ringet til 3 men de tilbyder ikke denne service.
Det er fordi sms'erne åbenbart skal sendes over nettet og ikke over et tlf.nr.
Synology foreslår at man bruger clickatell der er en amerikansk (tror jeg nok) service.
Men jeg ku godt tænke mig at vide om der ikke findes en dansk udbyder der kan gøre det?
Mvh Søren.
Avatar billede mrgumble Nybegynder
09. september 2009 - 20:33 #1
Det du leder efter hedder på dansk en sms gateway. En hurtig søgning afslører bl.a. Wannafind.dk og stadel.dk - men jeg kender intet til kvaliteten af deres produkter.
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. september 2009 - 20:36 #2
Vil vurdere at priser som dem wannafind har er alt for dyre idag.

Har selv gode erfaringer med www.smsgateway.dk og www.billigsms.dk - Plus at priserne er langt under eks. wannafind