Avatar billede ch007 Nybegynder
09. september 2009 - 11:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløs skærm til info-skræm

Hvor kan man finde en trådløs skærm?

På mit arbejde skal vi have sat et par infoskærme op som skal styres fra en computer.

Hvordan klares den, uden at trække lange ledninger?

Jeg forestiller mig at have en computer og mange skærme (tre).

Kan de tre skærm have tre forskellige billeder? Eller skal de have det samme?

En anden mulighed er at der er en computer ved hver , som sender "skærmen" på nettet. Via en asp-side og en database styrer jeg så hver skærm fra en internettet?

Eller hvordan gør man det smart?

Det skal være billigt, men er der noget færdigt man kan købe?
Avatar billede ch007 Nybegynder
09. september 2009 - 11:12 #1
Virker sådan noget:
http://www.iogear.com/product/GUW2015VKIT/

Andet tilsvarende fra DK?
Avatar billede ch007 Nybegynder
09. september 2009 - 11:46 #2
Hvis jeg køber denne:
http://www.prcdata.dk/produkt/samsung-syncmaster-320mxn/100472070/

Kan jeg så ikke smide den på trådløs net og så spiller det?
Avatar billede ch007 Nybegynder
30. september 2009 - 10:47 #3
Øv bøv...