Avatar billede duranarve Nybegynder
07. september 2009 - 08:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Firefox sletter alle mine bogmærker

Hej jeg har på det seneste oplevet at Firefox sletter alle mine bogmærker, vel at mærke uden at jeg selv gør noget, og tilbage står jeg med bogmærker til hhv. Fecebook, Yahoo Mail, Google Mail  og Windows Live?
Er der nogen her som har oplevet det samme? Synes det virker noget suspekt, da ingen af disse bogmærker normalt vil indgå i min samling. Det er efterhånden sket et par gange, heldigvis har jeg en backup af mine bogmærker men det kan da ikke passe at jeg skal indlæse dem hele tiden uden at have slettet dem. Har den nyeste browser og skulle heller ikke have virus eller lign.

Håber der findes noget hjælp, på forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2009 - 10:05 #1
Avatar billede duranarve Nybegynder
10. september 2009 - 15:59 #2
Tak for din henvisning men synes ikke rigtigt at mine problemer decideret ligner de beskrevne, men vælger da at glæde mig over at mine bogmærker ikke er forsvundet siden sidst..... Skriv et svar så skal du få dine point
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2009 - 17:57 #3
Hvis du føler at min kommentar har hjulpet dig skal du da være velkommen til at tildele mig point.
Avatar billede duranarve Nybegynder
10. september 2009 - 21:38 #4
Jamen du er den enste som har givet mig bare lidt hjælp med det her så tak for det :-)
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2009 - 22:33 #5
Jamen, selv tak :)
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2009 - 21:51 #6
Så blev der endelig lukket.
Bedre sent end aldrig :)