Avatar billede the_julle Praktikant
05. september 2009 - 19:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows Pinball tips & tricks

Hej alle..

Jeg sidder og har lidt for meget tid og spiller Windows Pinball :D

Jeg har læst lidt i Windows Hjælp. Der er jo mange ting man kan, og hver lampe har en betydning. MEN Windows hjælp er ikke rigtig meget værd her. Jeg søger en side som fortæller vha. et billede hvad en given lampe gør.

Nogen der ved om det kan støves op nogle steder??

Mvh Alex.
Avatar billede TheJyde Nybegynder
05. september 2009 - 20:03 #1
En simpel søgning på Google
http://blogs.techrepublic.com.com/window-on-windows/?p=551

Held og lykke med spillet!
Avatar billede the_julle Praktikant
05. september 2009 - 22:17 #2
Hej.

Jeg søger ikke snydekoder, men nærmere en lille manual.

Min personlige holdning er at man ødelægger et spil ved at bruge koder :-S

Der er en million lamper, og ville gerne vide hvad de gør og hvad der kan ske når de lyser... Der må da være sådan noget dokumentation på nettet?
Avatar billede the_julle Praktikant
09. september 2009 - 08:55 #3
Jeg har selv fundet det jeg søgte.

Løsning.
Skriv "Bordkomponenter i Pinball" i Windows hjælp (for spillet).