Avatar billede Slettet bruger
05. september 2009 - 16:52 Der er 5 kommentarer

vedr.E.mail i hotmail

Når jeg åbner en mail kan jeg kun åbne den ved at gemme den i Dokumenter, når jeg trykker på filen ligger den i Photo Viewer. hvorfor? jeg har altid kunnet åbne mine mails direkte uden at skulle gemme dem, håber der er en der kan hjælpe mig

hilsen
Jørgen
05. september 2009 - 17:09 #1
...ligger den i Photo Viewer... - ikke forstået ?
Er det billeder/foto filer der er tale om ?
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2009 - 18:29 #2
Når jeg trykker på filen kommer der jo en meddelelse hvor der står GEM, ved siden af står der Photo Wiewer, og det er både foto og filer der er tale om.
05. september 2009 - 19:23 #3
... hvilket program vil du gerne have den/de skal "åbnes" med ?
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2009 - 10:32 #4
Det ved jeg sådan set ikke, da jeg altid bare har trykket på filen uden problemer, hvad er det mest normale? du må undskylde mig, jeg er forholdsvis nybegynder, men jeg har aldrig skullet gemme den, og så hente den i Dokumenter.

Jørgen
06. september 2009 - 10:47 #5
... hvis vi nu tager en næsten tilfældig grafik/foto fil i din "Dokumenter" ->
[Shift][HøjreMusseTast] - "Åbn med..." - Find "WindowsFax og billedfremviser" - Makér den samt evt. [X] "Brug altid dette program..." - OK...

Prøv så igen i din E-mail... I første omgang med en næsten tilfældig grafik/foto fil af samme type...