Avatar billede htmlkongen Novice
05. september 2009 - 11:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken udbyder?

Jeg er i tvivl om hvad jeg skal vælge af internetforbindelse. Kan du hjælpe?

Jeg har PT en 20 mbit som kører OK - mere er selvfølgelig velkommen. Jeg skal også have den store TV pakke med Discovery Channel, TV3 osv.

Jeg har tænkt på Energi Midt med deres fiber. TDC er TOTALT udelukket - ellers åben for forslag :-)
Avatar billede htmlkongen Novice
22. september 2009 - 19:33 #1
LOLperten
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2009 - 22:55 #2
vi har droppet alt via alm kobber ,ingen kan levere hvad de lover ,vi købte en 5/1 hos telmore(tdc) og de kan ikke levere selvom vi har tdc centralen i baghaven (85m)

overvej hvis du har mulighed a plus vi har lige fået leveret en 8/1 og det kører fint faktisk bedre end via alm tdc kobber

de har også større linier

energi midt ja vi har selv muligheden og lige nu har de en 25/25 i 6 mdr for 179 hvis du er ny kunde derefter koster den vist 379 mdr dyrt
Avatar billede htmlkongen Novice
28. september 2009 - 15:27 #3
Tak for svar. det blev fullrate med en 20 mbit. Der er desværre ikke kobber :( men tak anyway