Avatar billede petert Forsker
05. september 2009 - 09:03 Der er 1 løsning

Problemer med fejlmeddelse Explorer 8

Hej alle
Er der nogen der har en forklaring, og hvordan man undgår at få følgende meddelse.
Efter jeg har opgraderet til exp 8 får jeg følgende meddelse nogle gange når jeg lukker programmet.

"Your last browsing session closed unexpectedly.
Would you like to restore your last session or go to your homepagre."

Mvh
Petert
Avatar billede klaudi Ekspert
05. september 2009 - 09:30 #1
You could try disabling the restore-feature in the registry:
Run Registry Editor
Navigate to HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Recovery
Set the value in NoReopenLastSession = 1

If the key doesn't exist, you create it first. It's a DWORD-value

I hope it helps. It did for me, on IE8 and Vista Ultimate

Kilde:
http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/InternetExplorer/thread/45a7283b-f708-4d10-944d-ae6b520f2e5c