Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
05. september 2009 - 07:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan "suspekte" sider bruge min IP adresse til noget "snavs"?

Forstået på den måde, at jeg somme tider kigger på "underlige" sider på nettet, a la :  K.K.K, Nazi sider, Al Kaida, Black Power, White Power ... ... ... ...

Ikke fordi jeg er enig med deres "budskaber" - Tværtimod.

Jeg er bare nysgerrig.

Men kan disse sider (hvis de ellers gider) så sige :

1:
Vi har så og så mange tilhængere fra Nørrebro i København.

2: kan IP adresser bruges til andet "snavs"

sig-mig-det

P.S
Svarer ikke lige med det samme - skal en tur til Malmö
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2009 - 15:47 #1
kun hvis du selv laver *snavs* og det er kun Politiet eller din udbyder som kan se hvad du laver, med mindre du har fået noget andet *snavs* installeret på din computer.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
06. september 2009 - 07:31 #2
Det "Snavs" jeg larer er at kigge på pågældende sider. Ikke at komme med virus eller komme med "gode råd" eller lignende.

Hverken at tilkendegive at jeg er "fan" eller det modsatte.

(Det sidste burde jeg måske nok gøre, men gør det altså ikke)
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
06. september 2009 - 07:32 #3
larer = laver
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
06. september 2009 - 07:43 #4
Jeg syntes ikke jeg fik et svar som jeg kunne bruge - men det er nok mig, som ikke forstod svaret