Avatar billede happyface Nybegynder
12. juli 2001 - 12:27 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Forslag til point-panel (link).

I stedet for, at skulle ind i sine indstillinger for at se hvilke spørgsmål man har oprettet, kunne man så ikke linke \"Point ude\" til denne menu!?

mvh

:-)Face
Avatar billede cyfer Nybegynder
12. juli 2001 - 12:30 #1
God ide:))
Avatar billede speedy Nybegynder
12. juli 2001 - 12:31 #2
god ide!!

eller også skulle man ude til venstre eller højre se en liste over de spm. man selv har oprettet, men som stadig er åbne...

Mulighederne er mange :)

/SpEeDy
Avatar billede webmasterdk Praktikant
12. juli 2001 - 13:11 #3
Hvornår mon der kommer en top 176 liste?
Avatar billede bbs Nybegynder
12. juli 2001 - 13:54 #4
Eller en top 444 liste ;)
Avatar billede prodic Mester
12. juli 2001 - 13:59 #5
Er man ikke lidt doven, hvis man ikke gider klikke 2 gange for at se ens uafsluttede spørgsmål?
Eller bare lidt glemsom? hvis man ikke kan huske det.

Top20 er fin med mig. ;-)
Avatar billede xzxzx Nybegynder
12. juli 2001 - 14:01 #6
Jeg savner i en Top: 22825 liste  :-).

Avatar billede speedy Nybegynder
12. juli 2001 - 14:07 #7
webmasterdk + bbs + xzxzx>>
Det kan godt være i ikke synes det er en god ide med at vise sine egne spm., men derfor behøver i da ikke at gøre grin med det.

Jeg synes nemlig at det kunne være rigtig smart, og det er jo også det kategorien er lavet for. For at vi kan komme med forslag, som vil forbedre eksperten.dk

/SpEeDy
Avatar billede xzxzx Nybegynder
12. juli 2001 - 14:09 #8
Avatar billede xzxzx Nybegynder
12. juli 2001 - 14:10 #9
xzxzx - Hvad gør jeg da grin med?
Avatar billede speedy Nybegynder
12. juli 2001 - 14:13 #10
xzxzx>> du gør da grin med spm. ved at sige at du savner en Top: 22825

Jeg ved godt du har en smiley, men jeg forstår det som om du synes at spm. er totalt åndsvagt eller sådan noget...

/SpEeDy
Avatar billede speedy Nybegynder
12. juli 2001 - 14:14 #11
xzxzx>> og det samme gør bbs og webmasterdk, det er ikke kun til dig.

/SpEeDy
Avatar billede happyface Nybegynder
12. juli 2001 - 17:44 #12
-> speedy

- Tak for støtten ;-)

-> prodic

Dovenskab.... Jamen, er det ikke det, det hele handler om!!! Jo nemmere, hurtigere og mere brugervenligt det hele er - desto bedre er det!!! Kan man spare et par klik (og dermed lidt tid), så er det vel ikke af vejen, vel!?

-> Øvrige

Jeres \"Top-liste\" er jo ikke relevant i dette spørgsmål. Jeg ønsker såmænd bare, at gøre \"Point ude\" nemmere og hurtigere tilgængeligt!

mvh

:-)Face
Avatar billede prodic Mester
12. juli 2001 - 17:55 #13
Happyface->Kan da godt se, at det kan spare et par klik hist og pist - kan bare ikke se det sådan helt vildt smarte i det. Det kan muligvis hænge sammen med, at jeg ikke opretter ret mange spørgsmål, eller ihvertfald kan overskue hvilke det drejer sig om.
Bare min personlige holdning.
Avatar billede prodic Mester
03. november 2001 - 14:16 #14
Skal vi snart lukke?
Avatar billede happyface Nybegynder
08. november 2001 - 15:55 #15
Jah - den var røget i glemmebogen!!!