31. august 2009 - 16:55Der er
12 kommentarer og 1 løsning
Outlook express sender ikke
Jeg havde lige skrevet en mail vedlagt en stor fil, da komputeren gik ned (lukkede), da jeg startede den påny og åbnede outlook express kunne jeg nederst se en besked om at outlook sender, men når jeg kiggede i mappen udbakke, lå der ingen mail der og den jeg havde skrevet før nedbrug lå heller ikke under sendt, jeg har så givet den god tid til at sende uden der er sket noget, når jeg trykker på control alt delete, kan jeg se at outlook express ikke kører. Jeg kan godt modtage mails, men det er lidt irriterende ikke at kunne sende, tilsyneladende fordi maskinen har travlt med at sende en mail den ikke kan finde. Hvordan kan jeg få Outlook Express i gang igen, uden at slette de mails jeg har liggende i indbakke og under sendt? Mailen med den vedhæftede fil kan jeg godt slette, hvis jeg ellers kunne finde den.
Når jeg afslutter Outlook Express som ikke svarer kommer der en fejlrapport: Du valgte at afslutte programmet msimn.exe, der ikke svarer. Når jeg så beder om at få vist fejlrapporten står der:
Jeg har yousee som internetudbyder og bruger derfor deres mailsystem ( xx@oncable.dk ) Yousee har også et program der hedder websupporter, det har jeg brugt til at føre Outlook Express tilbage til en tidligere indstilling som virkede ( 28/8 2009 )så jeg må tro at indstillingerne er korrekte, jeg kan som sagt også godt modtage mails.
Efter du har afsluttet Outlook Express, prøv at gå ind i denne mappe: C:\Documents and Settings\*dit brugernavn*\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{en masse tal og bogstaver}\Microsoft\Outlook Express Find filen Udbakke.dbx Omdøb den til Udbakke.old
Så burde Outlook Express oprette en frisk udbakke næste gang du åbner programmet. Måske det kan fikse problemet.
Du skal have visning af skjult filer og mapper slået til, for at finde filen.
Jeg har omdøbt alle 6 - desværre uden den ønskede effekt, når jeg åbner OE er der en udbakke, hvor der står at der er en mail i den, men åbner jeg mappen liggger der ikke nogen. N år jeg så vil skifte til indbakken får jeg besked på at udbakke ikke svarer og der er en fejlrapport der denne gang skriver: szAppName : msimn.exe szAppVer : 6.0.2900.5512 szModName : hungapp szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000
Åbn din Outlook Express, gå i filer/Export. Exporter alle meddelelser og kontaktpersoner til fil, eller hvis du har mulighed for at starte en Outlook op, så lad den importere fra Outlook Expres. Når en af disse handlinger er udført, så afinstaller din Outlook Express, hvorpå du kan installere den igen, og importere din backupfiler. Så burde det virke igen. /ptj_11
Tak for forslaget, men desværre nu svarer programmet slet ikke, og jeg er så træt af det, at jeg gerne vil slette det og starte forfra, men jeg kan ikke finde det, når jeg går ind i kontrolpanel og vil slette det.
Jeg lukker spørgsmålet, jeg fik held til at slette programmet og starte forfra
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.