Avatar billede rif1900 Nybegynder
31. august 2009 - 12:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Word viser kun noget tekst i "Vis udskrift"

Hej Eksperter

Jeg har et helt ekstremt irriterende problem jeg ikke kan forstå en hat af.

Følgende sker:
Der åbnes et dokument ud fra en template af typen .dotm
Dette dokument åbnes og de fleste dele af dokumentet vises som det skal. Dog mangler der en box med nogle informationer i.
Går man til "vis udskrift" er denne boks synlig.

Jeg tror jeg muligvis har fucket op i noget med hensyn til Makro'er.

Jeg er totalt stuck og aner ikke hvad jeg skal gøre. Alle forslag er velkomne. Har googlet på både Dansk og Engelsk uden sønderlige resultater.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
31. august 2009 - 12:08 #1
de macroer du har kørende - er det nogle du har mulighed for at lave igen hvis du sletter din normal.dotm?
Avatar billede rif1900 Nybegynder
31. august 2009 - 12:37 #2
Nej det er det ikke rigtigt...

Men det mærkelige er at det virker på nogle computere.. jeg har gjort et eller andet som har fucket det her op.. har bare ikke en anelse om hvad.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
31. august 2009 - 12:59 #3
Hvad består den usynlige boks af - er det almindelig tekst, en tekstboks, indsat grafik eller??
Avatar billede rif1900 Nybegynder
31. august 2009 - 14:18 #4
hej lene

Den består af fire linier tekst. Tekst som skal kunne rettes i. Der er ikke noget Makro eller forms over det mener jeg ikke.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
31. august 2009 - 14:30 #5
Er du måske kommet til at sætte teksten som skjult tekst? Hvis du slår formateringsmærker til (Ctrl+Skift+8), kan du så se teksten?

Skjult tekst kan godt være indstillet sådan, at teksten ikke ses på skærmen men så den ses i udskrift (kan forklare at teksten ses i Vis udskrift).

Hvis skjult tekst forklarer problement, kan du fortælle, hvilken Word-version, du bruger. Så kan jeg fortælle dig præcis, hvor du finder de indstillinger, det drejer sig om.
Avatar billede rif1900 Nybegynder
01. september 2009 - 11:07 #6
Hej Lene

tak for forslaget, det har jeg desværre også kontrolleret.. Er dog nået et skridt længere nu. Problemet eksistere kun på 2 computere og er opstået efter jeg har har aktiveret en makro på nogle andre dokumenter. Jeg kan slet slet ikke forestille mig sammenhængen men den må være der.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
01. september 2009 - 11:46 #7
Jeg har desværre ikke lige andre bud på, hvad problemet kan være. Det kræver vist, at man ser makroer og dokument. Jeg skal gerne kigge på det, hvis du sender det til mig - men det er dog ikke sikkert, at det fører til et brugbart svar.
Avatar billede rif1900 Nybegynder
01. september 2009 - 13:38 #8
Hej alle

Jeg løste problemet på en noget mystisk måde.. jeg satte en ny tekstboks ind oven i den gamle og slettede den igen. Så var den gamle atter synligt. Tror det var et lille bug, aner stadig ikke hvordan det opstod og eksisterede på tværs af forskellige word versioner.