Avatar billede xdjice Nybegynder
30. august 2009 - 12:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Slået i hovedet - hvad kan man gøre for at ungå at blive slået af en 2 generations invandre?

igår fik jeg slag i hovedet - da jeg og mine venner sad lige så fredeligt på en bænk - vi blev alle slået og fik besked på at tømme vores lommer, hvilket vi ikke gjorde, jeg fik en chance for at løbe væk - det gjorde jeg.
den anden dag da jeg fik forbi en 2 generations invandre langede han ud efer mig og gav mig en lussing - hvordan kan jeg ungå at dette sker? - jeg kiggede ikke engang på dem, det er helt utroligt - altså at man ikke engang kigger på personen og så at blive slået - nu kan man da ikke gå på gaden og se en 2 gen. og tænke slår han mig nu?

hvad skal man gøre?
Avatar billede riversen Nybegynder
30. august 2009 - 12:33 #1
hvis jeg slår dig 2 gange, tror du så også alle danskere måske langer ud efter dig?
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 12:41 #2
Undgå at være skaldet eller ligne en Nazist eller racist og i øvrigt tal pænt til dem og opføre dig ordenligt.

Når det så er sagt, skulle du overveje at finde en anden bænk.
Avatar billede buchi Nybegynder
30. august 2009 - 12:53 #3
Meld det til politiet.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2009 - 07:59 #4
henvend dig hos folketingets pladder humanister og spørg hvad du skal gøre.

husk lige på at dem der bestemmer her i landet jo ikke bor der hvor problemerne er og derfor ikke kan genkende dem.

dr tv syntes også det er synd for dem men desværre dr - i skal ikke andet end at vise hvad der sker og det evner i heller ikke.

hvis du kunne få b. falbert fra ekstrabladet til at deltage kunne det jo attesteres med div. billeder og en mulig konfrontation af personen og hans familie - det er lidt langt ude men en mulighed.

2g indvandrere er desværre så "feje" at de er nød til at være flere sammen for ellers var der andre muligheder som blev brugt i gamle dage - en på bærret og når personen havde forstået beskeden var det overstået. sådan forgåer det ikke mere fordi de er "bange" men godt vil fremstå som mægtige personer og helst skal træde på personen også. folketinget laver love til dommerne og deres hjælpsomhed overfor voldspersoner når ofte uanede højder - det er jo ikke meningen vi skal uddanne dem til forbrydere - næh det er de allerede. hvor mange gange skal man have tiltale frafald.

tænk lidt over det jer der er så glade for at vi får nye indvandrere til danmark. hvorfor er der så mange dårlige eksempler imellem dem.
Avatar billede showsource Seniormester
31. august 2009 - 08:24 #5
Nåh, skal vi nu også ha' snakken her på exp ?

God kommentar, treatmenice !

Jeg er sgu også fucking træt af de kriminelle indvandrere.

xdjice, du kan ikke så meget andet end at prøve at holde dig fra dem.

jape44 -> Skal de nu også bestemme hvordan man skal se ud ?
Avatar billede tjacob Juniormester
31. august 2009 - 11:47 #6
Det er meget svært at gardere sig mod idioter, -de vil altid findes- uanset om det er 2. g'ere eller etniske danskere.

Det eneste du kan gøre er selv at opføre dig anstændigt, og så sige til dig selv: "sikke da en idiot".

Ved grovere tilfælde -anmeld til politiet.

Hvis dit ærinde er politisk, altså "Hvad gør vi ved indvandrerne"?
Så brug de dertil indrettede kanaler:
medier, foreninger, politiske partier m.m.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
31. august 2009 - 15:52 #7
Man har 2 valg:
1 - Løb
2 - Slå igen

og man skal bruge begge muligheder i forhold til situationen. Det er desværre sådan at disse hjernedøde typer har ikke noget som hedder samvittighed eller fornuft, så dem kan man ikke tale til fornuft.
De representerer størreste anddel af kriminalitet når man tager befoknings andel i betragtning.
Det typiske offer for disse idioter er teenager knægte lidt spinkle måske og so ikke ser ret truende ud, det med skaldet er nok et sekundær parameter. Samt er det vigtigt at de mindst er 2:1 ration før de tør at 'puste sig op'.
Og indtil man rent faktisk begynder at spærre disse idioter inde og ikke kører blomster pædagogik med devisen 'fængsel hjælper ikke' kommer vi nok til at se flere af denne slags angreb. Det er grotesk men det er konsekvensen når man prøver at blande så forskellige kulture sammen.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2009 - 16:08 #8
Respekter dem, så vil de også respektere dig
Avatar billede killer_bee Nybegynder
31. august 2009 - 16:10 #9
ja fordi det er meget respektløst at du tillader dig at gå på gaden eller side på en bænk, og i det hele taget at du trækker vejret!
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. august 2009 - 18:41 #10
Det eneste du kan gøre er at sikre dig at du ser hvordan de ser ud og så anmelder dem, for intet andet hjælper.
Avatar billede showsource Seniormester
31. august 2009 - 21:07 #11
samsonjens -> Hvad for en vugge er du dukket op fra ?
Avatar billede killer_bee Nybegynder
01. september 2009 - 10:41 #12
showsource-> ja .. var også tæt på at klike på 'Anmeld Misbrug' :D