Avatar billede batzmand Nybegynder
28. august 2009 - 11:31 Der er 1 kommentar

News Scroller

Hej

Jeg har lavet et web projekt som skal indeholde en nyhedsscroller. Scroller funktionen er lavet som javascript på min asp.net side, og koden som laver alle nyheder fra et rss-feed er lavet i koden behind i c#. Nyhederne bliver gemt i et array. Hvordan overfører jeg nu nyhederne fra min code behind i c# til mit javascript på asp.net siden ? Javascriptet har også et array hvor den gemmer den tekst som vises løbende.
Avatar billede windcape Praktikant
30. august 2009 - 23:18 #1
3 oplagte valg:

a) Output det som JSON.

b) Lav en local webservice

c) Lær at kode Javascript endnu bedre, og lav det hele i Javascript.