Avatar billede strandfelt Nybegynder
26. august 2009 - 11:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASP.NET Membership eller eget bruger-system?

Jeg står foran at lave et lille community i ASP.NET med C# for at teste af mine evner.

Men min første tvivl er, om hvorvidt jeg vil bruge det indbyggede membership i ASP.NET eller om jeg skal lave mit eget.

Nogle der har et par punkter for og imod ASP.NET Membership og custom made?
Avatar billede keysersoze Guru
26. august 2009 - 12:43 #1
En helt tredje mulighed er at extende Membership - altså omskrive de ting der kræver lidt ekstra og udvidde hvad du mangler osv.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. august 2009 - 01:37 #2
Brug det indbyggede (eller byg oven paa som keysersoze naevner).

Du vil spare en del tid paa ikke at skulle genopfinde den dybe tallerken.
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2009 - 11:21 #3
lukketid?