Avatar billede kiwankow Nybegynder
25. august 2009 - 12:54 Der er 2 løsninger

simpel mySQL databse med php input fil

Hej

Jeg er på jagt efter en person som kan lave en simpel database der skal bruges i forbindelse med stylesheet.

Jeg forestiller mig en .php-fil hvor man har nogle inputfelter til at angive farvekoder, fonttyper, fontstørrelse, baggrundsbillede og overskrift.

Stylesheetet skal så hente værdierne fra databasen: farvekoder, fonttyper, fontstørrelse og baggrundsbillede.

Html dokumentet skal hente overskiften fra databasen.

Når man åbner php-filen til at angive nye værdier skal den automatisk vise de værdier der er gemt på nuværende tidspunkt, i tilfælde af at man ikke kan huske det..
Avatar billede NordicNetworking Nybegynder
25. august 2009 - 13:16 #1
Hej

Du kan prøve at fange mig på 26988271 / lk@nordicnetworking.com så kigger vi på det.

Mange hilsner

Lars
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
25. august 2009 - 16:09 #2
Du er også velkommen til at skrive til mig på info[a]cheap-web.dk. Så finder vi ud af noget.