Avatar billede MS_2009 Nybegynder
24. august 2009 - 16:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjerne stiplet linje omkring hver side..?

Hej,

Jeg har - på den ene, eller anden måde - fået aktiveret en stiplet linje (det er en helt tynd stiplet linje bestående af små "prikker"), der går rundt i kanten på hver eneste side. Den sidder ca. 1½ cm fra kanten.

Den kan ikke umiddelbart markeres, trækkes i, eller andet. Den bliver også udskrevet, når jeg printer.

Nogen der har en ide til, hvad det kan være - og hvordan man fjerner den..?

/MS
Avatar billede MS_2009 Nybegynder
24. august 2009 - 16:17 #1
Det skal iøvrigt lige siges, at det er i WORD 2007 problemet er opstået...
Avatar billede vejmand Juniormester
24. august 2009 - 16:24 #2
Måske tekstgrænser?

Office-knappen -> Word-indstillinger -> Avanceret -> Fjern flueben i afkrydsningsfeltet Vis tekstgrænser under Vis dokumentindhold.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
24. august 2009 - 16:33 #3
Da den også udskrives, kan det ikke være tekstgrænser. Måske en ramme om siden?

Prøv:
Startside > klik på pilen ved nederste højre ikon i gruppen Afsnit > vælg Kanter og Skygge > fanen Sidekant. Er der til venstre under "Indstilling" markeret en anden mulighed end "Ingen"? Hvis ja, så klik på "Ingen" > OK.

Hvis det ikke er problemet, kan det være en tekstboks eller andet, du har fået indsat i sidehoved eller -fod. Prøv at dobbeltklikke i sidehovedet og prøv så, om du kan markere og slette rammen. Hvis det ikke er tilfældet, så prøv det samme i sidefoden (indhold, der er lænket til sidehoved eller -fod, kan godt fylde hele siden).
Avatar billede MS_2009 Nybegynder
24. august 2009 - 16:58 #4
Det virkede... hvor'n dælen giver man point? :o)
Avatar billede vejmand Juniormester
24. august 2009 - 17:15 #5
Vi skal lige vide hvilken løsning der hjalp. Så sender enten lene-fredborg eller jeg et "svar" du kan acceptere.  :-)
Avatar billede MS_2009 Nybegynder
24. august 2009 - 17:29 #6
Ah, smart :)

Det var Lenes første mulighed.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
24. august 2009 - 17:46 #7
OK. Så kommer der et svar her. Fint at problemet blev løst.