Avatar billede mogsan Nybegynder
20. august 2009 - 23:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Live Hotmail og tastetryk

Hej
Når jeg skriver e-amil i Microsoft Hotmail oplever jeg at
teksten ikke kan følge med mit tastetryk.
det opstår typisk når jeg har skrevet et par linier så hakker den. efter en tid 10 - 20 sek. måske kommer det jeg har tastes først frem.
Jeg synes dette problem først er opstået efter jeg har installeret trådløst internet; men jeg oplever dog også problemet når jeg netforbinder via kabel.
Min internet hastighed er 1 Mbit download.
Når jeg skriver mail i Outlook er der ingen problemer ej heller når jeg skriver på en internetside.
Jeg håber nogen kan hjælpe
Avatar billede Michael2650 Nybegynder
20. august 2009 - 23:52 #1
Jeg ved du kan tilføje din Hotmail konto til Outlook helt gratis, men jeg har intet svar på dit problem ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2009 - 00:10 #2
Lignende problem er ofte set hvis der bruges IE8 (indimellem har jeg også problemer med "forsinkelse" i IE8)
Jeg har dog endnu ikke set en løsning.

Har du prøvet at bruge en anden browser, f.eks. Firefox?
Bare for at se om dit problem ligger i browseren...
Avatar billede Michael2650 Nybegynder
21. august 2009 - 11:44 #3
Vejmand --> Kan man ikke også hente et program til sin hotmail indbakke ?
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2009 - 11:51 #4
Michael2650 >> Jeg forstår desværre ikke dit spørgsmål?
Kan du evt. uddybe det lidt?  :-)
Avatar billede Michael2650 Nybegynder
21. august 2009 - 11:59 #5
Mit problem er, jeg ikke kan huske hvad det hedder :P.

Men du bliver spurgt under installationen af Live messenger om du også vil installere et mail program samtidig (som kun virker til hotmail / live kontoer).
Avatar billede Michael2650 Nybegynder
21. august 2009 - 12:01 #6
Det kan jo være at han mener dette, da det er svært at sammenligne at skrive mails i et browser vindu og Outlook,  som jo er et program.
Avatar billede mogsan Nybegynder
22. august 2009 - 13:58 #7
Hej og tak for jeres interesse og forslag...

Vejmand, dit forslag om at køre min hotmail via firefox fik det til at virke..
tak for det... så points er dine.
Avatar billede mogsan Nybegynder
22. august 2009 - 14:01 #8
Hov , jeg kan ikke komme til at acceptere dit svar Vejmand kun mit eget svar, det må jeg til at finde ud af...
Avatar billede vejmand Juniormester
22. august 2009 - 14:26 #9
Velbekomme, du kan ikke give point nu, hvor du selv har lagt et "Svar" som du har accepteret.
Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.
Du kan klare det ved at oprette et spørgsmål med titlen:
Point til vejmand  :-)