Avatar billede dahlke Nybegynder
20. august 2009 - 14:06 Der er 1 kommentar

Problemer med at builde (XP = ok, server = ej ok) i realtion til AjaxControlToolKittet og opdatering til 3.5

Jeg sidder med et mystisk problem i forbindelse men opdatering fra .Net 2.0 til 3.5. På min maskine der køre XP builder og fungere vores website ganske fint men lige så snart jeg forsøger at builde på vores test-server  (win2k3) får jeg følgende fejl:

The type 'System.Web.UI.ScriptManager' exists in both 'c:\WINDOWS\assembly\GAC_MSIL\System.Web.Extensions\3.5.0.0__31bf3856ad364e35\System.Web.Extensions.dll' and 'c:\WINDOWS\assembly\GAC_MSIL\System.Web.Extensions\1.0.61025.0__31bf3856ad364e35\System.Web.Extensions.dll'

De to maskiner er identisk sat op og koden på de to er 100% ens (test-serveren henter fra sourcesafe).

Jeg har kæmpet med problemet i et stykke tid og fandt på nettet nogen der påstår at følgende tilføjelse i web.config skulle løse problemet men det ser ikke ud til at virke - eller ha' nogen som helst effekt.

<runtime>
<assemblyBinding xmlns="urn:schemas-microsoft-com:asm.v1">
<dependentAssembly>
<assemblyIdentity name="System.Web.Extensions" publicKeyToken="31bf3856ad364e35"/>
<bindingRedirect oldVersion="1.0.0.0-1.1.0.0" newVersion="3.5.0.0"/></dependentAssembly>
<dependentAssembly>
<assemblyIdentity name="System.Web.Extensions.Design" publicKeyToken="31bf3856ad364e35"/>
<bindingRedirect oldVersion="1.0.0.0-1.1.0.0" newVersion="3.5.0.0"/></dependentAssembly></assemblyBinding>
</runtime>

Nogen der kan bidrage med et hint? :)
Avatar billede hooh Nybegynder
16. september 2009 - 11:28 #1
Check om du har System.Web.Extensions.dll liggende i både din BIN mappe og GAC

Gac findes i C:\WINDOWS\assembly

Hvis de er begge steder så fjern den fra den ene.