Avatar billede Slettet bruger
20. august 2009 - 11:35 Der er 2 kommentarer

vedr. E-mail

I sin tid da jeg gik over til hotmail havde jeg en genvej på skrivebordet (ikon) derfra kunne jeg jo så gå direkte ind i min mailboks, nu er den pludselig forsvundet, så jeg nu skal gå ind i Google (som er min startside) og derfra ind i mine mails.
Jeg har prøvet at køre genvejen ud på skrivebordet, men så kommer der medelelse hvor der står (Opret en tilknytning i angiv tilknytninger i kontrolpanel)) det forstår jeg ikke et muk af, hvad er der sket?
20. august 2009 - 11:49 #1
... gør den sådan med samtlige URL (Internet Adresser) som du "trækker ud på skrivebordet" ?
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2009 - 16:43 #2
det har jeg ikke opserveret.