Avatar billede nemlig Professor
18. august 2009 - 12:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash-beregner til hjemmeside

Hejsa.
I mit firma har vi været ude og spørge et udviklingsfirma om priser på et lille beregningssystem, som skal laves i flash og udstilles på firmaets hjemmeside.
Der er tale om et system, som beregner en opsparings værdi efter at antal år. Der skal der kunne indtastes
1. Årlig indbetaling
2. Antal opsparingsår
3. Årlig rentesats.

Men den årlige rente skal kunne ændres, ved at flytte en skyder, og samtidig ændres resultatet.
Lidt ala Telmores prisberegner, hvor man kan ændre kontantprisen via en skyder.

Kan I henvise til nogen, som har erfaring i denne slags løsninger.

Vi har fået en pris, som ligger på den forkerte side af 50.000 kr.
Avatar billede trissebasse Nybegynder
18. august 2009 - 23:49 #1
Normalt ville jeg henvise til mig selv.

Men da 50.000 er dyrt for jer vil mine priser gøre mig irrellevant :o)... Jeg tror I skal springe til inden de fortryder!
Avatar billede badal Nybegynder
19. august 2009 - 08:10 #2
hejsa
kan du skrive til mig på info (AT) qismat.dk (AT) skal replaces med @ så ser jeg på det. Jeg kan give et tilbud efter at have set hele opgaveformuleringen.
Avatar billede nemlig Professor
19. august 2009 - 08:17 #3
#1 Jeg laver selv en del i PHP, og en beregner som denne er en forholdsvis enkelt opgave. Det tager måske 10 timer i alt.
Men i PHP/html kan jeg jo ikke lave alt det "lækre", som Flash kan. Derfor en Flash-løsning.
Er Flash-programmering meget mere omfattende end fx. PHP og ASP.
Mit firma leverer design og formler/tabeller.

#2 Lige nu er jeg bare ved at tjekke op på prisniveauet for en sådan opgave. Vi har nemlig nogle mere komplicerede beregningsmodeller, som vi ønsker udvilket og udstillet på hjemmesiden, men her er priserne 2-4 gange så høje.
Det kan jo være, at det vil være fornuftigt med flere tilbud.
Mit firma vil nok ikke gøre brug af privat-personer, men et etableret firma med et godt CV på området.
Avatar billede it-michael Nybegynder
27. august 2009 - 07:23 #4
Jeg er enig i at for at lave en grafisk spændende løsning så skal denne opgave løses ved brug af flash.
Prisen kommer under 50,000.-DKK, samtidigt er vi villige til at tage opgaven på, No Cure! No Pay! betingelser, John min makker var med til at lave platformen til JavaFX.

Opgaven er lidt sjov da den ikke er en helt almindelig flash opgave. Det er også derfor at vi er interesseret i at være med til at løse den.

Jeg kan kontaktes på mcj@loxinfo.co.th

Hilsen Michael Jacobsen
Avatar billede nemlig Professor
27. august 2009 - 08:29 #5
#4 Tak for tilbuddet. Jeg videregiver dine oplysninger til firmaet.
Jeg mener dog, at den første opgave er bestilt.

Og tak for til bidragene i denne tråd.
Send venligst et svar og jeg fordeler pointene.
Avatar billede nemlig Professor
12. september 2009 - 22:47 #6
Lukketid