Avatar billede 8718 Juniormester
17. august 2009 - 17:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fælles mailadresse

Vi har hver især vores egen mailadresse, men vil samtidig gerne dele en 'kundeservice-mail'.

Hvordan gør man det?

Vi benytter Microsoft Online Services (med Sharepoint).
Avatar billede 8718 Juniormester
13. september 2009 - 20:33 #1
slet ingen bud?
Avatar billede dla Praktikant
22. september 2009 - 12:02 #2
Hos os bruger vi Microsoft Exchange Server, ved ikke om dit system fungerer på samme måde.
Vi har oprettet en brugerprofil med brugernavnet info, og den er sat til at blive videresendt automatisk til mig. Har jeg ferie, sætter jeg den til at blive videresendt til en af de andre, det fungerer fint.
Avatar billede 8718 Juniormester
22. september 2009 - 17:42 #3
Vi gør det på samme måde, men den løsning giver os ikke mulighed for at se en andens svar/hele forløbet omkring en problemstilling.

Eks. jeg har besvaret en mail til en kunde. Kunden skriver tilbage med et yderligere spørgsmål. Her skulle min kollega gerne kunne gå ind og overtage tråden.

Samtidig vil vi gerne have alle mails gemt, så vi alle kan se et sagsforløb.

Håber du forstår, hvad jeg mener.
Avatar billede dla Praktikant
24. september 2009 - 09:08 #4
Hos os gemmer vi alle mails med fælles interesse på serveren i mapper under de respektive projekter. Huak at gemme i msg-format, så kommer alle vedhæftninger med. Nemmest er at trække dem over med musen, så bliver det automatisk msg. Bruger man gem som skal man huske at skifte format til msg, den kan ikke sættes til default.

For at flere personer, evt. alle, skal kunne se info-postkassen, kan man sætte mailbox rettigheder på, så den vises i deres postkasser, det kan man i hvert fald i Exchange serveren.
Avatar billede 8718 Juniormester
11. januar 2010 - 00:21 #5
Jeg lukker