Avatar billede globetrotter Nybegynder
12. august 2009 - 11:35 Der er 5 kommentarer

IE 7,0 DK

XP SErvice pakke 3 .

Når jeg åbner IE 7,0 kommer der "kun" fuld skærm, og ingen søgelinie eller menu linie. Først når jeg har lukket explorer og klikket en gang til starter den perfekt op. Har prøvet at gendanne IE 7,0 samt stort set alt, men kan ikke se hvor jeg evt har glemt et fluenben eller andet. Er der andre som har oplevet denne sjove ting ??
Avatar billede b-and Novice
12. august 2009 - 11:37 #1
Vedr. IE7

1. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger.
2. Klik på Nulstil under fanen Avanceret.
3. Klik på Nulstil i dialogboksen Nulstil Internet Explorer-indstillinger.
4. Når Internet Explorer 7 er færdig med at gendanne standardindstillingerne, skal du klikke på Luk og derefter klikke på OK to gange.
5. Luk Internet Explorer 7. Ændringerne træder i kraft, næste gang du åbner Internet Explorer 7.

http://support.microsoft.com/kb/923737

Prøv så igen…
Avatar billede globetrotter Nybegynder
12. august 2009 - 13:18 #2
Hej. b-and

Tak for dit råd. har prøvet det et par gange men ak uden den store forandring.
Avatar billede b-and Novice
12. august 2009 - 13:48 #3
IE7 kan gå i udu af forskellige årsager - og jeg har nedenstående listet forskellige værktøjer til at løse en del af disse problemer.

- ooOoo -

Mange gange skyldes problemer med Internet Explorer fejl i programmets filer. Det kan løses ved at geninstallere Internet Explorer.

Det er ikke den store kunst at geninstallere IE, men du bør vide at det er nødvendigt at hente en del opdateringer bagefter.

Gå i > Start > Kontrolpanel > Tilføj eller fjern programmer > find IE7 og tryk fjern og Genstart.

Så får du IE6 tilbage.

Hent CCleaner her:
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Installer CCleaner, og fjerne fluebenet udfor Yahoo Toolbar - ingen grund til at få det skrammel på.
Start > Fjern fluebenet i cookies.
Klik på kør Cleaner og lad den fjerne hvad den finder i både Windows og Programmer.  Kør et par gange eller til der ikke er mere og komme efter.
Klik så på Register ovre i venstre side (den blå terning), klik på Skan efter problemer, når den er færdig, klik på Udbedre valgte problemer, lav evt. en backup af registreringsdatabasen, klik så på udbedre alle valgte problemer.  Kør et par gange, eller til der ikke er mere og komme efter.
Klik på OK, klik på Luk når den er færdig.
Genstart.

Hent så IE7 igen her > http://www.kortelinks.dk/?AIWZH

Nu skal du lade den hente nødvendige opdateringer - men spring SP3 over indtil du får den tilbudt via automatisk update…

- ooOoo -

Nulstilling af IE7

1. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger.
2. Klik på Nulstil under fanen Avanceret.
3. Klik på Nulstil i dialogboksen Nulstil Internet Explorer-indstillinger.
4. Når Internet Explorer 7 er færdig med at gendanne standardindstillingerne, skal du klikke på Luk og derefter klikke på OK to gange.
5. Luk Internet Explorer 7. Ændringerne træder i kraft, næste gang du åbner Internet Explorer 7.

http://support.microsoft.com/kb/923737

- ooOoo -

Kan ikke komme på nettet.

Gå i > Start > Kør
Skriv: netsh winsock reset catalog
Genstart.

Virkede det ikke så prøv følgende:
Gå i > Start > Kør > cmd > Enter
Skriv: ping www.spywarefri.dk/forum/

Virker dette, er det sandsynligvis dine proxy indstillinger i IE som skaber problemer.

- ooOoo -

Kør dette fix > http://enhanceie.com/dl/NoRunOnce.reg
Gem den på skrivebordet > Tryk kør > accepter at den flettes ind i Registreringsdatabase > Genstart.

Her er hvad MS anbefaler > http://support.microsoft.com/kb/926449/da

Hjalp det??

ved godt at du har prøvet noget af det - det springer du blot over... *S*
12. august 2009 - 15:19 #4
(Hvad med at gå direkte til IE8 istedetfor den nu gamle IE7 ?)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2009 - 20:28 #5
Enig - den er jo en del bedre og fremfor alt mere sikker!