Avatar billede js_delphi Nybegynder
11. august 2009 - 18:44 Der er 1 løsning

asp.net og compact framework?

Hej,

Jeg er i gang med at kode en hjemmeside i Visual Studio 2008 under .net framework 2.0.
Sproget er VB.

Denne side (Default.aspx) har jeg lagt paa en maskine, som koerer Windows CE 6.0 med compact framework 2.0 installeret.

Siden bliver kaldt og vist, men alle elementer (Buttons osv.), som har med asp at goere, bliver ikke vist.
Hvis jeg laver en Input button via HTML, bliver denne vist uden problemer.

Kan dette skyldes, at compact framework ikke understoetter asp.net sider (.aspx)?
Avatar billede js_delphi Nybegynder
17. august 2009 - 07:37 #1
Compact Framework understoetter angiveligt ikke asp.net sider :(
Jeg har opgraderet maskinen til at koere Windows XP Embedded (med fuldt .net Framework).
Nu spiller det.
Lukker.