Avatar billede bgo Nybegynder
11. august 2009 - 13:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE8: URL i statuslinje

På en Vista-maskine er IE netop blevet opgraderet til version 8. Fint nok og huhej og alt det dér, så er maskinen med på "opgradér til IE8"-moden, men det aller vigtigste værktøj i en browser mangler: URL'en til et givent link vises IKKE i statuslinjen når musen hover over linket. Hvordan får jeg den til at gøre dette?
11. august 2009 - 14:06 #1
HøjreMusseTast et eller andet sted øverst i IE:
[Vis] [X] Statuslinie
Avatar billede bgo Nybegynder
11. august 2009 - 14:18 #2
Jeg har faktisk allerede statuslinjen fremme. Det er ikke dér problematikken er.

Dog lige nu viser den urls på links på denne side. På Google gør den ikke - på den lokale startside gør den ikke - på den lokale phpMyAdmin gør den. Meget mystisk... På de sider hvor den ikke gør kan jeg kun få url'en frem ved at højreklikke på linket og undgå at rykke på musen (så kommer menupunkternes statuslinjetekst nemlig frem, og url'en kan først fås frem igen ved ny højreklik).

Kan det evt. have noget med den på maskinen præinstallerede McAfee SiteAdvisor at gøre?
Avatar billede bgo Nybegynder
11. august 2009 - 14:23 #3
Og her efter seneste postfra mig, er det på denne side kun når musen er over profilbilleder til højre ved seneste spørgsmål at url'en vises - ved alle andre links vises intet. Ikke engang java script:void(0) på send knappen
Avatar billede bgo Nybegynder
02. september 2009 - 13:14 #4
Lukker