Avatar billede lyhne2 Nybegynder
11. august 2009 - 06:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Findes der en lille bitte forstærker til pc?

Hej Eksperter.

Jeg har nu kigget side op og side ned på nettet uden held.

Mit ønske er at kunne slutte et sæt almindelige stereo-højttalere til min pc.
Jeg vil dog ikke have en almindelig full-size forstærker stående tilsluttet.
Jeg har en idé om at der da må findes en lille forstærker, der kan klare dette?
Jeg forestillede mig noget a lá Scandynas The Dock, hvor indgangen bare var en Jack, i stedet for en ipod dock..

Har I nogen gode idéer?

MVH
Lyhne2
Avatar billede bit-phreak Nybegynder
11. august 2009 - 09:03 #1
11. august 2009 - 09:11 #2
Det fremgår ikke om det skal være en 'løs' enhed eller en i PC indbygget 'dims' ?

Med ellers check hos -> http://www.aage.dk/shoppingsystem/produkter.asp?gruppe=Slaveforst%E6rkere
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
12. august 2009 - 06:50 #3
Hejsa

Tak for budene.
Nej, det fremgår vist ikke om det skal være indbygget.
Det havde jeg egentlig ikke en holdning til.
Det er et par fede muligheder de to, links.

Dog er prisen nok i overkanten.
Jeg har ikke oplyst hvad jeg ville spendere på det. Men jeg havde overvejet et loft der lå i omegnen af 1500,- inkl. højttalere..
Jeg kan godt se det nok lyder lidt urealistisk..:-)
12. august 2009 - 09:07 #4
Check / forhør dig alligevel hos nævnte  http://www.aage.dk ...
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
13. august 2009 - 17:33 #5
Jeg har skrevet til Aage.. De er åbenbart ikke verdens hurtigste til at vende tilbage.. Men jeg venter:-)

Andre bud er selvfølgelig hjertens velkomne
13. august 2009 - 20:20 #6
... prøv "jungletrommer" *S* = Gammeldags telefon ?
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
13. august 2009 - 21:07 #7
Ja, det kunne være jeg skulle give dem et kald i morgen:-)
Så prøver jeg også lige hifiklubben..
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
24. februar 2010 - 19:46 #8
Hejsa

Det er længe siden, men undskyld. Jeg havde glemt tråden..

Jeg endte op med en lille bitte forstærker fra Dynavox.
Den spiller desværre ikke fantastisk (Skal lige have undersøgt om der er fejl på min) Men til gengæld er størrelsen lige det jeg ledte efter.
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
29. februar 2012 - 05:12 #9
Lukket